Het grote rpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het grote rpg forum

Houd jij ook heel erg veel van rpg'en? Dan is dit eindelijk HET forum waarop je had zitten wachten.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Saizo is de naam!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Saizo is de naam! Empty Saizo is de naam! vr 20 apr - 17:08

Saizo

Saizo
Admin

Hallo,

Mijn naam is Saizo. Ik heb dit forum opgericht voor als er wat mis gaat met het andere grote rpg forum. Hij ziet er inderdaad anders uit, maar met dit forum kan ook meer!
Ik vind communiceren heel belangrijk, hoor daarom ook graag wat jullie van de lay-out vinden en van hoe het forum is ingedeeld. Wat jullie vinden wat er anders moet en wat jullie juist leuk vinden.
Daarop kan ik het forum aanpassen, dus ideeën zijn altijd welkom!

Ik luister graag naar de leden, aangezien die een forum tot een nog beter forum kunnen maken. Dat ga ik dan ook zeker proberen!
Natuurlijk mogen jullie jezelf nu al aanmelden en hier rp's doen, dat is geen probleem!

Ik ben 19 jaar oud en houd van rp'en en zingen. Wanneer er nog vragen zijn, hoor ik deze graag!

Groetjes,
Saizo

https://rpgforum.forum.st

2Saizo is de naam! Empty Re: Saizo is de naam! wo 25 apr - 17:52

sam.



Hoihoi ;D
Ik wou gewoon even zeggen dat ik dit forum eigelijk beter vind dan het andere, dit is geavanceerder en proffesioneler, dus, goedzo ;p

3Saizo is de naam! Empty Re: Saizo is de naam! do 26 apr - 9:15

Saizo

Saizo
Admin

Ow dankje Smile
Wat aardig dat je dat zegt sunny

Ik heb er ook wel mijn best voor gedaan, ik zou het zelf ook fijn vinden als er een mod was die luisterd enzo Wink

https://rpgforum.forum.st

4Saizo is de naam! Empty Re: Saizo is de naam! do 26 apr - 16:46

sam.



Ja het is super irritant dat er geen mod is ;p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Saizo Karakters

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum