Het grote rpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het grote rpg forum

Houd jij ook heel erg veel van rpg'en? Dan is dit eindelijk HET forum waarop je had zitten wachten.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Regels van het forum

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Regels van het forum Empty Regels van het forum do 19 apr - 16:30

Saizo

Saizo
Admin

Onderschrift

Iedereen mag natuurlijk zijn of haar persoonlijkheid of stijl laten zien op het forum. Ik probeer daarom dat iedereen een onderschift mag die groot genoeg is om dat te laten zien.
Zorg er voor dat je onderschrift niet groter is dan.
450x240 pixels

Meerdere accounts

Het is niet toegestaan om meerdere accounts te hebben op dit forum. Als dat het geval blijkt te zijn krijg je een waarschuwing en word een van je accounts verwijderd.

Ben aardig tegen elkaar

Het is moeilijk om te zien wat iemand bedoeld aan de hand van sommige zinnen. Soms kunnen ze bot overkomen, doordat je natuurlijk niet kan lezen of hij/zij het als een grapje bedoeld. Probeer hem of haar een bericht te sturen en het zo op te lossen.
Vaak bedoelen mensen het namelijk niet verkeerd.

spammen

We willen dat iedereen de beurt krijgt om over iets mee te praten, of om zichzelf in het gesprek te gooien. Daarom is het fijn als je wacht totdat er een post na je is gekomen voordat je zelf weer wat post.

Reageren op een verhaal

Iedereen is vrij om te reageren op een verhaal. Ook al is het maar 'Leuk, ik lees je verhaal graag' of een post waar verbeteringen in staan voor die persoon.
Het is fijn om te weten dat je verhaal geaccepteerd word door mensen. Maar het is vooral fijn om te weten dat mensen je verhaal lezen.
Het enige wat niet mag: Een heel gesprek voeren in het topic van het verhaal. Stuur dan een PM.

Plaatjes op het forum

Natuurlijk mogen er plaatjes op het forum, een forum zonder plaatjes lijkt mij totaal niks en ongezellig. Het is niet toegestaan om plaatjes te posten die het forum uitrekken. Graag heb ik dan dat je ze in een link zet, of dat je ze verkleind.

RP

Sommige mensen komen hier voor te rp'en. Dat is leuk, maar we willen dat er wel gepost blijft worden. Probeer minimaal binnen een week te posten, als dat niet lukt is het netjes als je een rede achter zou laten. Dan weten de andere deelnemers wat ze kunnen verwachten en hoe lang het ongeveer gaat duren.
Als je al weet dat je niet iedere week op het forum kan kijken doe dan niet mee.
Aan een RP zit je vast, hoe lang is onzeker, het kan twee maanden zijn of een half jaar. Maar dat moet je onthouden voordat je jezelf aanmeld bij een rp.

Seksualiteit in rp's

Tuurlijk mag er seksualiteit in voorkomen, als je onthoud dat het er niet enkel over gaat!

https://rpgforum.forum.st

2Regels van het forum Empty Re: Regels van het forum wo 25 apr - 18:31

sam.



Vroeger was er iets dat je een zinnetje in je onderschrift moest posten of hier op moest posten dat je de regels hebt gelezen, zodat je zeker weet dat ze akkoord zijn enzovoort.

3Regels van het forum Empty Re: Regels van het forum wo 25 apr - 19:06

littleangel



ach ja, als je ze even doorleest is het toch ook goed? Het spreekt eigenlijk ook wel voor zich.

4Regels van het forum Empty Re: Regels van het forum do 26 apr - 9:46

Saizo

Saizo
Admin

Het zijn niet zulke hele vreemde regels, dus ik denk dat mensen zich er wel standaard aan houden Wink

https://rpgforum.forum.st

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Regels

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum