Het grote rpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Het grote rpg forum

Houd jij ook heel erg veel van rpg'en? Dan is dit eindelijk HET forum waarop je had zitten wachten.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

freakss

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1freakss Empty freakss ma 23 apr - 13:53

Saizo

Saizo
Admin

Steeds meer bossen werden gekapt, de aparte mensen en vreemde wezens die zich daar verborgen hielden kregen steeds minder plek om te wonen, totdat ze geen plek meer hadden om te wonen. Ze verborgen zich ondergronds, totdat ze ontdekt werden. De “menselijke” wezens probeerde ze te vangen. Maar de wezens die te dierlijk waren, werden bruut vermoord. Daarbij sneuvelden veel mystieke wezens, waarvan wij dachten dat ze niet bestonden.
Een circus heeft ze over gekocht, dat zich nu als freakshow door de wereld verplaatst.
Er zijn mensen die aardig tegen de wezens doen, maar sommige zien ze echt enkel als beesten. Zo worden ze getraind om dansjes en kunstjes te doen. Sommige kunnen praten, maar vele snoeren ze de mond bij ieder woordje wat ze proberen te zeggen.
De taken wisselen zich af in het circus, moet je de ene dag de paarden doen, mag je de volgende dag de gekke wezens doen. Zo hebben ze soms geluk, als het iemand is die aardig doet. Maar pech als het een pestkop is.
Sommige mensen volgen het circus van land naar land, om zo niks te missen. Andere haatte het en proberen de dieren te bevrijden. Sommige willen bij het circus, maar dat is moeilijk als dat het lijkt.

Dus wat hebben we nodig:

*Acts
*klootzakken
*aardigere mensen
*poepscheppers
*vreemde beesten

Ras:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Werkzaamheden/act:
Extra:

Ras: half Denari (made by wingedgenesis5)
Naam:Ava
Leeftijd:22
Uiterlijk:freakss 350598537
Innerlijk: Ze houd van rennen, energiek, speels
Werkzaamheden/act:Zijzelf is de act, die ze samen met paarden uitvoert.
Extra: Ze word ziek van vlees eten en kan enkel verstaan wat de mensen tegen haar zeggen, maar kan niet praten. Telkens als ze dat wil proberen dan word ze gestraft. Ze kan enkel Denarian spreken. Een taal van de Denari's Wink

Dus ik zal zeggen, verzin het maar X3

https://rpgforum.forum.st

2freakss Empty Re: freakss do 26 apr - 12:11

Darren-C

Darren-C

Ras:Half Wolf. Hij kan gedeeltelijk veranderen in een wolf, dus langere en scherpe nagels, meer haar op z'n gezicht, handpalmen enz., z'n ogen veranderen, vlijmscherpe tanden. Dit kan dus uit eigen wil gebeuren maar ook wanneer z'n hartslag te hoog word.
Naam: Tyler Lidell
Leeftijd: 24
Uiterlijk: freakss Tyler-Hoechlin-teen-wolf-23490560-500-411
Innerlijk: Tyler is het liefst op zichzelf en hij zal alleen sociaal zijn wanneer hij dat zelf wil. Hij kan met momenten behoorlijk prikkelbaar zijn, hij is wat tegendraads en hij houd er absoluut niet van om behandeld te worden als een beest of dat ze hem rond commanderen.
Werkzaamheden/act:Hij moet samen met de wolven een act uitvoeren, zoals door brandende hoepels heen springen.
Extra:
Doordat Tyler half wolf is is hij ook veel sneller en sterker dan een normaal mens. Ze zullen daarom nog wel hun handen vol hebben aan Tyler.

3freakss Empty Re: freakss ma 7 mei - 14:19

Saizo

Saizo
Admin

Ava:

Ik aai over de pluim op mijn staart. Dat doe ik altijd, het voelde vertrouwd, zoals ik altijd bij moeder deed. Ik had een ketting om mijn hals en zat aan een paal in het midden van alle kooien, deze in een kring om haar heen stonden. Zij had geen kooi, maar zat goed genoeg vast om niks te doen. Zo was er minder kans dat ze tegen iemand zou praten.
Het enige moment dat ik los ben, is als ik naar de wc moet of een show speel. Ik stampte met mijn hoeven op de grond, wat een bewaker meteen boos maakte.
Een stekende pijn ging door mijn lichaam, een zweep, deze hadden ze altijd voor me bij.
"Doe normaal." ik zucht en ga op de grond zitten. Ik kijk naar mijn bovenarm, waar een flinke rode snee te zien is en er loopt wat bloed uit....

https://rpgforum.forum.st

4freakss Empty Re: freakss ma 7 mei - 14:41

Darren-C

Darren-C

Tyler

Ik kijk toe hoe het geitenmeisje met de zweep kreeg alleen omdat ze wat met haar hoeven op de grond stampte. Het slaat gewoon nergens op, want het was toch zeker niet zo dat ze die bewaker aan het vertrappen was of misschien wel de beste vriend van die bewaker. Ik schud daarbij ook even mijn hoofd terwijl ik nog steeds in dezelfde positie in mijn kooi blijft zitten. Ik was hier nog niet zo heel erg lang, maar blijven was iets wat ik absoluut niet wilde, ik ben geen 1 of andere circus freak die je even verschillende kunstjes kunt leren om achterlijke mensen te entertainen. Als die mensen vermaak willen gaan ze maar gezellig naar een kroeg of naar een club of misschien wel de bioscoop.

Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht wanneer de hond van een andere bewaker naar mij begint te blaffen. 'Haal die grijns van je smoel af' zegt de eigenaar van die hond me en dan precies in m'n ribben port met een stok. Ik klap daardoor dubbel en laat dan ook een kwade grom horen.

5freakss Empty Re: freakss ma 7 mei - 14:48

Saizo

Saizo
Admin

Ava:

Nog steeds kan ik niet praten, al wil ik dat nog zo graag.
"Beest, je paarden." werd er gezegd. Zoals ze zeiden, kwamen daar de paarden. Met hun deed ik een show, maar ze waren al meer als dat geworden. Ik glimlach als ik ze zie dan word ik ook losgemaakt. Er staan drie bewakers met een pistool, als ik wat doe, dan zullen ze de paarden doden.....
Ik aaide een paard over de kop en zei er iets tegen in mijn eigen taal. Dat mocht dan wel. Zoals gewoon begon ik met hun hoeven te kappen. Ze droegen geen ijzers, dus moest dat iedere week gebeuren. Daarna liet ik ze wat kunstjes doen. Dit was het enige wat me blij maakte, ik kan met niemand praten en ook niemand praat met mij. Simpelweg, doordat ik niet kan praten in deze taal.
"Genoeg. Vanavond moet je nog optreden." toen ze dat zeiden ketende ze me weer vast en ik keek om me heen, niemand zag er blij uit...

https://rpgforum.forum.st

6freakss Empty Re: freakss di 15 mei - 15:06

Darren-C

Darren-C

Tyler

Onbewust verschijnt er toch weer een klein glimlachje op mijn gezicht als ik zie hoe Ava met de paarden omgaat. Het was overduidelijk te merken dat dit iets was wat haar blij maakte, ik vind het dan nogal cru dat ze het maar zo kort laten duren, al was dat geen onverwacht gedrag ofzo van die bullebakken. Het zou pas onverwachts worden als ze hun ineens zouden laten gaan, en zouden inzien dat hun net zo goed gevoel hebben. Wanneer ze weer bij mijn kooi komen, probeer ik ze te negeren maar dat heeft geen succes als ze me een stroomschock geven. Ik laat daardoor een kwade grom horen waardoor ze me er nog 1 willen geven.

Ik weet dan 1 van de mannen te pakken die ik tegen mijn kooi aantrek en de lucht in leviteer, maar voor ik echter ook maar een klein beetje schade kon aanrichten voel ik ineens een prik in mijn nek. Ik voel hoe mijn grip verslapt en ik daardoor nogal haveloos omvalt, door de verdoving die ze me hebben gegeven. Uiteraard werd er wel een veel hogere verdoving gebruikt dan wat je op normale mensen gebruikt, aangezien het de bedoeling is dat ik wel knock-out zou gaan. Ik word dan uit mijn kooi gesleept waar ze me vastketenen met behoorlijk stevige kettingen.

Tegen de tijd dat ik wakker word krijg ik meteen een zweepslag tegen m'n lichaam aan waardoor ik wil uithalen, maar door de beweging word gekeelt door de ketting die om m'n nek zit. 'Laat me gaan, jullie achterlijke idioten laat me gaan!' schreeuw ik gefrustreerd hun kant op, waardoor ze me nog meer zweepslagen geven. De zweepslagen geven was 1 van hun favoriete bezigheden bij mij omdat ze het kennelijk zeer fascinerend vonden hoe snel mijn wonden weer heelden. Na ook een paar kunstjes gedaan te hebben, althans wat je maar kunstjes noemt, want ik zal het gewoon nooit accepteren dat ze me behandelen als 1 of andere circusfreak, gooien ze me weer terug in m'n kooi, en doen deze op slot.

7freakss Empty Re: freakss do 7 jun - 11:15

Saizo

Saizo
Admin

Ava:

Dit circus was niks. Ze deden maar wat en willen ons enkel uitbuiten. Ik zucht zacht en speel met de haren op de achterkant van mijn staart. Een klein muisje komt langsrennen, deze facineerd me meteen en ik wil er achteraan rennen, totdat ik word tegengenhouden door de ketting. Een bewaker komt woedend aan.
"Waar ben je mee bezig? Ontsnappen?" zei hij en me wen klap tegen mijn wang gaf. Ik schudde mijn hoofd en wilde mijn mond open doen. Maar ik kreeg weer een harde klap. Hierdoor duik ik in elkaar en keek ik pas op toen ik gegrom hoorde. Ik liep een paar passen naar het geluid toe en zag hoe ze de jongen sloegen. Ik sloot mijn ofen. Ik vond dat altijd zo erg om te zien. Ik wist hoe pijnlijk het was, dus ik vond het erg wanneer andere het meemaakte.

Ik zucht wanneer ik ze met zweepslagen bezig hoor. Ik haal met mijn hoef uit naar de kettingen. Niet een keer, maar een aantal keren. Het geluid weerklinkt door het terrein en wanneer ik de bewakers de tent uit zie rennen, glimlach ik. Echter zijn ze dit niet allemaal. Dus dat wil zeggen dat ze ook nog met die jongen bezig zijn. Ik zucht en ga oo de geond zitten, exhter zijn de bewakers niet zo blij.
"Je hebt geluk dat je vanavond op moet. We kunnen je niet met verwondingen naar de tent brengen. Maar we kunnen wel iets anders onprettigs doen." de man grijnsde breed en kwam op me af, hij legde zijn hand op mijn kruis.
"Stop daarmee." zei een duidelijke stem. Een jongen met helder blauwe ogen kwam aanlopen.
"Stelletje sukkels. Jullie mogen haar niks doen. Ze is een lieveling van de toeschouwers. Als ze ook maar iets angstig lijkt of jullie haar een trauma geven. Is het gedaan." hij sloeg een bewaker in zijn gezicht. Ik kijk naar de grond, ik was inderdaad echt een freak, enkel geen enge. Kindjes vonden me leuk en wilde met de geit op de foto... Ik zuchtte en hoorde hoe ze weg gingen.
Ja, ik was nooit echt verkracht, al leek het soms haast te gebeuren. Wel door die engerd gekust, al deed ik dan net alsof ik er niks van snapte. Al wist ik heel goed wat het was, ik had het niet gedaan en wilde het ook niet met een engerd.
"Breng Ava naar de tent, wolf jongen en slangen knul ook." zoals hij zei, werd ik naar de tent gebracht. Daar mocht ik wachten. Eerst slangen knul, daarna ik en daarna de wolvenjongen.
Hij zag er normaal uit, hoe kan dat? Ik hief mijn hand als groet even op naar de twee jongens al zaten we achter een doek, wij konden iedereen zien, enkel hun ons niet. De slangenjongen ging op en ik keek naar wat hij deed. Het zag er leuk uit...

https://rpgforum.forum.st

8freakss Empty hey hey zo 13 apr - 16:36

Saizo

Saizo
Admin

Testing this

https://rpgforum.forum.st

9freakss Empty hey hey zo 13 apr - 16:36

Saizo

Saizo
Admin

De gebruiker 'Saizo' heeft de volgende actie uitgevoerd: Dobbelen

#1 'd20' : 13

--------------------------------

#2 'd20' : 3

https://rpgforum.forum.st

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum